Τετάρτη 21 Μαΐου 2008

Ηi5, tagged, space, facebook...To φαινόμενο της σύγχρονης εποχής;;;

Τι ρόλο παίζει το Internet σήμερα στη ζωή μας; Το σίγουρο είναι ότι δεν αποτελεί αποκλειστικά χώρο αγοραπωλησιών και ανταλλαγής πληροφοριών όπως παλιότερα αλλά σε μεγάλο βαθμό χώρο συνεύρεσης και επικοινωνίας ατόμων. Πόσοι από εμάς δε γνωρίζουμε ή δεν έχουμε λογαριασμό σε κάποια από τις σελίδες όπως :hi5, space, facebook, tagged κλπ . Αποτέλεσμα;








Οι περισσότεροι από εμάς να κολλάμε και να καταφεύγουμε σε αυτές για ανεύρεση "νέων φίλων" και πραγματοποίηση γνωριμιών. Η πρόσωπο με πρόσωπο επικοινωνία τείνει να αποκατασταθεί πλήρως, αφού μέσω του hi5, facebook, space, tagged και πολλών άλλων ανταλλάσουμε το MSN μας... Και τότε αρχίζει το όλο θέμα... Ο υπολογιστής μετατρέπεται αυτομάτως στο άλλο μας μισό...Και συνεχώς αυξάνουμε τις επαφές μας στο msn και εν συνεχεία τις ώρες μπροστά από το pc μας...Κάπου εκεί όμως καραδοκούν και εκείνοι που εκμεταλλεύονται την αδυναμία μας αυτή και υπό την πρόφαση ότι μας προσφέρουν ψυχαγωγία δημιουργούν ολοένα και περισσότερες τέτοιου τύπου σελίδες. Σελίδες πιο ελκυστικές με αναβαθμισμένες λειτουργίες και εφαρμογές που κερδίζουν το ενδιαφέρον μας και αποκτούν ένα εκθετικά αυξανόμενο αριθμό οπαδών κάθε ηλικίας και κοινωνικοοικονομικού επιπέδου.

Σίγουρα όμως το θέμα δε πρέπει να το δούμε μονόπλευρα... Υπάρχουν πολλές περιπτώσεις που η γνωριμία μέσω Internet αποδεικνύεται πολύ καλύτερη και ασφαλής από την κλασσική, παραδοσιακή άμεση γνωριμία μέσω φίλων και γνωστών... Και σας το λέω εκ πείρας... Άλλωστε κάθε νόμισμα έχει πάντα 2 όψεις... Και δεν αποκλείεται μέσω του διαδικτύου και των σελίδων γνωριμίας να έρθουμε σε επαφή με άτομα που ίσως αποτελέσουν σημαντικά πρόσωπα στη ζωή μας σε επίπεδο φιλικό, επαγγελματικό, ερωτικό...

  1. Εσείς έχετε λογαριασμό σε κάποια τέτοιου τύπου ιστοσελίδα;
  2. Θεωρείτε ασφαλείς ή επικίνδυνες τις γνωριμίες μέσω Internet; (από την εμπειρία σας). Έχετε γνωρίσει άτομα μέσω αυτών;
  3. Πώς κατέληξε η γνωριμία σας;
















8 σχόλια:

Manos είπε...

Το internet einai μικρογραφια τις κοινωνιας. Μπορεις να βρεις αξιολογους ανθρωπους αρκει να εχεις το νου σου. Οστοσο Μπορει να εχουμε "γνωστους" στο internet αλλα δεν ειναι παρα μονο ενα nickname...πισω απο αυτο το ψευδωνυμο δεν ξερεις ποιος κρυβεται περα απ αυτο εγω εδω γνωρισα τον μεγαλυτερο ερωτα της ζωης μου


zukis
:)

Ανώνυμος είπε...

Internet..!Αν μιλούσαμε γι αυτό λιγα χρόνια νωρίτερα σίγουρα δε θα είχαμε τις ίδιες απόψεις που έχουμε σήμερα..!ο φόβος για κάτι νέο και άγνωστο κυριαρχούσε.Οι καιροί όμως έχουν αλλάξει και συμφωνώ πως μέσω του διαδυκτίου μπορούν να γίνουν γνωριμίες που ίσως να δημαδέψουν τη ζωή μας για πάντα..αρκεί βέβαια να είμαστε προσεκτικοί στις επιλογές μας..!Αρκεί να είμαστε ο εαυτός μας και τιποτα περισσότερο.Υπαρχουν πολλοι που σκέφτονται και υποστηρίζουν πως άτομα εσωστρεφή και κλειστά στον εαυτό τους στρέφονται σε αυτού του είδους τις γνωριμίες είτε για να γνωρίσουν φίλους, είτε για να γνωρίσουν εναν ερωτικο σύντροφο εαν βέβαια προκύψει κάτι τετοιο,είτε για να περάσουν απλά την ώρα τους!Όμως επιτρέψτε μου να έχω διαφορετική άποψη!Αφού όλο και μεγαλύτερος είναι ο αριθμός των ατόμων που συμμετέχουν και φτιάχνουν το δικό τους λογαριασμό σε τέτοιες σελίδες.Για να μιλήσω όμως και σε προσωπικό επίπεδο σε καποιο απο αυτά τα sites γνώρισα τον άντρα της ζωής μου..τον άντρα που με κάνει απολυτα ευτυχισμενη και που θέλω να ζήσω τα πάντα μαζί του!Οπότε δεν έχω παρα να σας συμβουλεύσω να το δοκιμάσετε και εσείς γιατι..δεν ξέρετε ποτέ που μπορεί να καταλήξει μία τέτοια ιστορία..!Ίσως να ζήσετε και εσείς το παραμύθι που ζω και εγώ σήμερα..Μαρία

Ανώνυμος είπε...

bouboukaki!!! geia!!

nantia - το πιο λαμπρο αστερι είπε...

exo logariasmo sto facebook, exo msn enoeitai kai den apokleio na apoktiso sto mellon kai kapoion allo logariasmo. h alitheia einai oti diaxeetai mia esxatologia kai katastofologia kai rixnoume to ftaiximo se ena "kouti" kai oxi stin elleipsi prasinoy, parkon,sena oikogeneiako peivallon pou oi axies toy katareoyn, sena ekpaideftiko sistima pou mpazei apo pantoy. ti na sou ftaiei to paidaki pou psaxnei empeiries ekei pou oi alloi den tou dinoyn. giati na min exei tin efkairia na koinonikopoiithei to paidi pou oloi mas kapote koroidepsame sto sxoleio kai to apokleisame apo tis parees mas.. thelo na po oti tpt den einai vlavero, vlaveri mporei na ginei i xrisi tou..
giati na niotho anasfalis sto facebook otan kano filous mou mono aftous pu xero?
kalo tha einai na simvadizoume me tis taseis tis epoxis aplos na xoume tin antilipsi na tis xrisimopoioume mono pros ofelos mas. opos kaneis dn mou egyatai oti o tipos pou tha me kerasei poto sena bar den einai anomalos etsi den mou to egyatai kaneis kai sto facebook. oi kindinoi iparxoyn pantoy, eite real eitai virtual zoi. to thema einai ti kanei o kathenas mas prosopika, ti mathainoyme os daskaloi stoys mathites, ti simvoylevoyme os goneis ta paidia mas klp...

Ανώνυμος είπε...

Το internet ως μέσο επικοινωνίας έχει μπει σίγουρα στη ζωή όλων μας. Αλλοι πιστεύουν πως αυτό είναι καλό και αλλοι οχι! Τι ομως ισχύει από όλα αυτά? Προσωπικά θα έλεγα πως το internet και όλα αυτά τα sites,σε μερικά από τα οποία είμαι μέλος μου έδωσαν αυτό που ζητούσα και που σίγουρα όσο και να έψαχνα έξω δε θα το έβρισκα!Αυτός είναι και ο λόγος που δε με κάνει αντικειμενικό απέναντι σε αυτες τις σελιδες αν και όπως βλεπω λίγο πολύ όλοι τις ιδιες απόψεις έχουμε.Χαίρομαι λοιπόν που το internet μου έδωσε τη δυνατότητα να ερωτευτώ και να με ερωτευτούν.Σας ευχομαι κατι αναλογο...Σάκης

Ανώνυμος είπε...

Μια μέρα μιλώντας με την κόρη μου μου ανέφερε αυτά τα hi5, facebook κλπ. Φυσικά αρχικά ζήτησα διευκρινήσεις αφού εγώ ανοίγω το pc μόνο για να δω το mail μου να ψάξω καμμιά πληροφορία για τη δουλεία μου, ή αντε και να συμμετάσχω σε καμμιά οnline συζήτηση, όπως αυτή εδώ. Προσπαθώ κι εγώ να εξυγχρονιστώ βλέπετε. Βάσει αυτών λοιπόν που ακούω από τα παιδιά μου και από τα παιδιά των γνωστών μου, καλές θα πρέπει να 'ναι αυτές οι σελίδες στο βαθμό βέβαια που δε χρησιμοποιούνται καταχρηστικά. Μήπως δεν είναι επικύνδυνα τα πράγματα εκεί έξω; Μήπως όλοι καραδοκούν να μας αποπλανήσουν μέσα από τέτοιου είδους σελίδες; Ας είμαστε ρεαλιστές κι ας μην εθελοτυφλούμε. Φυσικά και θα υπάρξουν κακοπροαίρετοι άνθρωποι που θα προσπαθήσουν να εκμεταλλευτούν κάποιους άπειρους συναισθηματίες. Παντού όμως τα πάντα λένε. Το ίδιο μπορεί να συμβεί κι αν πας σε μια καφετέρια. Οπότε ας μην είμαστε αρνητικοί. Τα δικά μου παιδιά ξέρουν να φυλάγονται και τα καταφέρνουν πολύ καλά με αυτές τις σελίδες... Ξέρετε πόσες γνωριμίες έχουν κάνει μέσα από εκεί; Καλώς ή κακώς έτσι έχουν τα πράγματα τη σήμερον ημέρα φίλοι μου
Κώστας

Kimmson είπε...

Βασικά δεν είμαι πολύ fan του hi ktl. αλλά όλοι οι άλλοι είναι!!! Μήπως κάτι πάει στραβα?
Συμφωνώ απόλυτα όμως με κάποια σχόλια περι αγνώστων κτλ. Είναι επικίνδυνοι καιροί οι σημερινοί...

Δώρα η μικρή εξερευνήτρια είπε...

είμαι μέλος του facebook, kai tou hi5(αν και έχω καιρό να το χρησιμοποιήσω) και φυσικά έχω msn..
Το τελευταίο διάστημα γίνεται λόγος για τα μειονεκτήματα του facebook, για την παραβίαση των προσωπικών δεδομένων μας καθημερινά και την εκμετάλλευση μας μέσω αυτού.. η πραγματικότητα είναι πως αν δεν υπήρχανε στη ζωή μας όλα αυτά θα είχαμε πολύ περισσότερο χρόνο να ασχοληθούμε με πιο ουσιαστικά ενδιαφέροντα και ανάπτυξη προσωπικών ΄σχέσεων..
αλλά αν το πάρουμε από την άλλη, μπορούμε και εμείς να εκμεταλλευτούμε τις δυνατότητες που μας δίνουνε χωρίς να κολλάμε με τις ώρες.. πχ. δωρεαν μηνυματα, γρήγορη επικοινωνία, ενδιαφέρουσα επικοινωνία και αποστολή email, φωτογραφιών, άρθρων για εργασίες..
Το μόνο που χρειάζεται είναι να είμαστε προσεκτικοί και να μην σπαταλάμε την μισή μας μέρα μπροστά στον υπολογιστή΄.